China sensor payudara Kate Winslet dalam Titanic 3D


Apabila peminat filem dikhabarkan bahawa Titanic akan muncul dengan 3D, mereka juga amat teruja dengan aksi 'sebenar' seolah-olah boleh disentuh. Dan itulah sebab yang tepat mengapa penapisan filem kerajaan di China memutuskan salah satu adegan terpaksa di sensor.

Aksi dimana Jack, yang dilakonkan oleh Leonardo DiCaprio, melukis Rose oleh Kate Winslet dalam keadaan bogel telah sensor untuk penonton China. Seorang pegawai di Pentadbiran Negeri Radio, Filem dan Televisyen berkata: 'Memandangkan kesan terang 3D, kita bimbang penonton akan hilang waras melihat adengan itu.

Untuk mengelakkan potensi konflik antara penonton dan pertimbangan membina persekitaran yang harmoni sosial etika, kami telah memutuskan untuk memotong adegan telanjang. '


Dengan penjelasan ini, aksi yang mendedahkan dada Kate Winslet telah disensor bahagian badan..Dalam senario asal Rose, Jack melukis potret provokatif, dalam keadaan bogel, dengan hanya rantai dikenakan pada tubuh Rose. Peminat meluahkan di internet, mereka kecewa selepas menonton versi baru itu. China offbeat, blog tentang budaya internet di negara ini, memetik satu komen sebagai berkata: 'Saya menunggu 15 tahun untuk melihat buah dada 3D, tidakpun, aisberg 3D'

Pihak berkuasa China mengekalkan kawalan ketat ke atas media asing yang memasuki negara ini.
Tetapi dalam kes ini, walaupun telah ditapis, ianya tidak akan menghalang penonton tertarik kepada tayangan semula filem romantis Hollywood itu.
Share this video :

Posting Komentar

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. akunabihahaha - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger